Welcome on board!

Az a megtiszteltetés ért, hogy Jani felhívott egy nap, amikor a régi, jó kapcsolatunkat megemlítve felkért, hogy vegyem ki a részem a cikkírásból én is az oldalon.

Én pedig elvállaltam.

Dióhéjban ennyi.

Persze, nem minden ennyire fekete és fehér.

Joggal kérdezheti bárki, hogy ki az a Kopasz Milán, mit keres itt, miért bízik benne Jani? És lehetne folytatni a sort.

Rólam röviden: egyész életemben sport közelben voltam. Ez főként a közoktatásban nyújtott lehetőségekben merült ki, ám semmihez nem kötődtem igazán. Aztán valamikor 2003 körül, az akkor még fogható ExtremeTV hatására fogalmazódott meg bennem, hogy; ez igen, ezt akarom csinálni. Csattogtam padkáról le, padkára fel a Balance bicajommal, aminek a becsúszóján kívül volt a rugó. Majd, a suliból hazafele jövet akartam jaszkarizni a haveroknak és iszonyatosan összetörtem magam, vagyis ketté a combcsontomat. De ez adta az igazi löketet és azóta függője vagyok a sportnak.
Próbáltam az ügyességi alapokat elsajáítitani dirten, aminek következtében 1,5 év múlva leszakadt a vállam, de legalább megtanultam alázattal és tisztelettel lenni a pálya és a sport iránt. Utána átnyergeltem a DH-ra ez tartott is 2014-ig. Sosem voltam magyar bajnok vagy kupa összetett, arra törekedtem, hogy az élmezőnyben, de legrosszabb esetben is annak végén legyek. Sportpszichológiai gondokkal küzdöttem, amit talán mai napig nem sikerült maradéktalanul megoldani. Mint minden kevésbé szerencsés ember életében, nálam is eljött a nélkülözés időszaka, DH, 4x, enduro bringa elad és az összeg töredékéből egy 29-es full merev acél gép lett. Azzal tekertem a szó szoros értelmében először istenigazán. Ez meg is mérgezett és mivel sport szakirányú végzettségem van, elhatároztam, hogy jól feledzem magam, nekiálltam maratonozni. Tartott is 4 évet, ez alatt nyertem egy csomó Cyclocross versenyt, meg még jó párat maraton rövid távon, lettem Top Maraton összetett első, és középtávon is begyűjtöttem pár első helyet. Már ezt megelőzően érdekelt az enduro, az élet pedig úgy hozta, hogy kemény munkával rendbe jöttem anyagilag és innentől nem volt megállás.

Amit jelenleg tudni lehet rólam: kocka vagyok, legalábbis igyekszem az érdekelt témákban a lehető legtöbbet tudni, a miértekre választ kapni. Így nekem nem elég, hogy egy fully váz jól mozog, érdekel a mögötte rejlő kinematika; anit-squat, anti-rise és stb. értékek, a miértek. Ugyanez igaz, az alkatrészekre is, amiket saját magamnak választok. Képes vagyok sokat variálni, ezektől természetesen nem gyorsulást, javulást várok el, hanem fizikai könnyebbség érzést.
Folyamatos edzésben tartom magam, de a fókusz azon van, hogy lefelé tudjam visszaszedni azt a tudást, amit a 4 év maraton alatt elhagytam, illetve most beújítottam a dirt bicajt is, hogy ügyesedjek.

Amit várhattok tőlem: sok kérdésem volt Jani felé, hogy milyen formában legyenek a tesztek és ezen belül gondolok mindenre. Vélhetően számomra adekvát termékeket fogok tesztelni, hiszen nem is tudnék érdemi visszajelzést adni pl. egy országúti kerékpárról.

Amit én nyújtani tudok, hogy a legjobb tudásomhoz mérten kemény igénybevétel alá teszem az adott teszt terméket és arról őszintén fogok beszámolni. Véleményem szerint egy tartós teszt 3 hónapnál nem lehet rövidebb intervallumú, de ez úgyis a teszt alanyokat biztosító cégeken fog múlni.

Referenciaként a saját YouTube csatornámon, a nevemre keresve megtaláltok nyers videókat. Az trailhead.hu égisze alatt a teszt termékekkel is fogok menni random pályán köröket, mely videók természetesen a tesztek tartalmát fogják képezni.

Mondjuk ezt egyfajta szakújságírásnak? Talán. Egy biztos, ilyenben még nincsen tapasztalatom, így utólagosan mindig szívesen veszem az elképzeléseket, kritikát, hogy mi lehetne másképp, egy szóval fontos lesz a visszajelzés a részetekről.

Előre is köszi a támogatást.

Hátszelet!

2 comments
Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

You May Also Like
Tovább

A méret a lényeg?

Kerékpár geometria 1. rész Igen. De attól függ honnan nézzük. Honnan is nézzük? Pár éve a kerékpár geometria…
Tovább