Mit bír az utángyártott kínai DT-agyakhoz való racsni szerkezet?

Lelövöm a poént, 70km-ert. Ami azért elég karcsú a 42USD-ért. de 4-ért is az lenne. Arról nem is beszélve, hogy rohadt nagyot lehet takarni, mikor szétszakad a rendszer egy komolyabb gyorsításnál. Szerencsére cimborám ezt a részt megúszta, csak a pénztárcája bánta. Elmondása szerint egy haverja már vett ilyet és az bírja is. Lehet az még jobb anyagból készült, de ez kidobott pénz volt.

Sokan védik és meggyőződéssel vallják, hogy ugyanazt vagy majdnem ugyanazt veszik meg csak töredék áron. Sajna nem, ha szerencséd van, akkor kifogsz olyat ami működik, ha nincs, akkor meg így jársz, és ebbe egyszer tuti belefutsz. Én is próbáltam már jó pár dolgot onnan. nem mondom, hogy minden szar volt, de a fele kuka, a másik fele, de inkább csak harmada, használható volt. Szerintem ez veszélyes játék. A bringán minden csavarnak fontos szerepe van, nem olyan mint egy kocsi, hogy van benne pár dolog, ami csak kényelmi extra. Itt ha csak egy csavar elszakad, már az is járhat súlyos következményekkel. Szerintem nem ér ennyit! Az eredeti ugyan jóval drágább, de még nem láttam tönkremenni egyet sem.

2 comments
  1. Ez tuti kamu.. Nekem is kinai utangyartott fos resteszem van a seg surubb fogu, de itt tuti hogy egy g keno anyag nem volt a rendszerben.. En egy csepo olajjal hasznalom de 3 eve tokeletesen 🙂

    1. Tuti? Miért vagy ilyen biztos ebben? Ismersz? Úgy ismersz? Lehet a tiéd azért bírja, mert nem ugyanakkor vetted, hanem évekkel korábban. Lehet akkor még jó minőségűt adtak?! HA elolvastad rendesen a cikket, az is arról szólt, hogy egy másik korábbi rendelés meg még bírja. Ez a cikk inkább arról szól, hogy nincs megfelelő minőségbiztosítás, mikor hogy sikerül, vagy idővel romlik. JA és a FB hozzászólók közt is volt, aki ugyanígy járt.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

You May Also Like